Iškeliant sveikatą, kaip pagrindinę vertybę, suvokiant sveikos gyvensenos formavimo reikšmę vaikystėje, Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Žilvitis” pedagogai kelia tikslą – pažvelgti į sveikos gyvensenos ugdymą teoriniu ir praktiniu aspektais. Ugdant vaikų sveikatą, pirmiausia suvokiame naująją sveikatos ugdymo paradigmą, kuri orientuota ne į ligos, bet į žmogaus sveikatos išsaugojimą ir stiprinimą, sveiką gyvenseną. Taip ir nuo plokščiapėdystės vaikus lengviau apsaugoti, nei gydyti.
Mūsų įstaigos pedagogai daug domėjosi plokščiapėdystės ir netaisyklingos laikysenos profilaktika, daug dirbo šia kryptimi, todėl nutarė savo praktinėmis idėjomis, veiklos formomis ir teorinėmis žiniomis pasidalinti su rajono ikimokyklinio ugdymo kolegomis. Siekdami, kad seminaras būtų kuo išsamesnis ir naudingesnis pasikvietėme Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Reabilitacijos, fizinės ir sporto medicinos katedros biomedicinos mokslų daktarę Jurgą Indriūnienę. Su ja aptarėme plokščiapėdystės ir netaisyklingos laikysenos požymius ankstyvajame ir ikimokykliniame amžiuje, vaiko pėdos būklės gerinimą. „Žilvičio“ pedagogai pateikė plokščiapėdystės prevencinių būdų ir metodų, jų integravimą į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procesą. Pristatė trumpalaikį ugdymo projektą, skirtą įgūdžių apie plokščiapėdystės profilaktiką formavimą „Aš einu sveikomis pėdutėmis”. Buvo analizuojama ugdytinių tėvų įtraukimas į vaiko sveikos gyvensenos ugdymą, plokščiapėdystės profilaktikos tąsa namuose
Pedagogai sukurė ir paruošė plokščiapėdystės profilaktikos priemonių parodą ir pristatymą. Rajono pedagogai susipažino ir su praktine veikla pėdos raumenų ir raiščių, blauzdos raumenų stiprinimui „Pėdučių teatras”, kurį pristatė priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai ir pedagogė Virginija Jankauskienė.
Tikimės, kad po šio seminaro pedagogai plačiau organizuos ir analizuos kineziterapeutės pateiktą teorinę ir praktinę informaciją, gebės perteikti vaikams, integruoti į ugdymo procesą taikydami šiuolaikinius metodus ir komunikacines priemones.